Eilen oli taas agilityn vuoro. Ekalla kerralla eli viikko sitten kepit tuottivat meille pienoisia ongelmia, kun schumi lähti aina apukujasta pakittelemaan pois ja ensimmäinen keppikin tuotti jo ongelmia:( Mua jännitti ihan sikana eilen ennen treenejä, että mitä jos sumppi ei suostu niitä keppejä ollenkaan menemään. Mutta toisin kävi. Pientä arastelua ekalla kepillä, mutta meni kuin menikin kuusi keppiä lävitse. Toistoilla aina vaan paremmin ja nopeemmin. Vautsi mikä tunne! Nyt siis kepit sujuu, vielä tosin apukujaa hyödyntäen. Jes!

Toinen uusi juttu oli putki. Apuohjaaja piti koiraa toisessa päässä ja minä olin houkuttelemassa makkaranpalan avulla toisessa. Muutaman kerran yrittä lähteä kiertämään putken, mutta viimein tuli kuin tulikin putkea pitkin mun luokse. Toistoilla aina vaan nopeemmin. Eli tämäkin meni ok.

A-esteellä ei mitään ongelmaa. Pysähtyi namin avulla alussa ja lopussa, ei arastellut lainkaan kävellä pitkin A-estettä. Pysähtyi jo oma-aloitteisesti esteen lopussa ja siitä saimmekin vetäjältä kehuja:) Hyppyjä treenailimme jo ekalla kerralla ja ne sujuu Schumilta hyvin. Lopuksi yhdistimme vielä hypyn ja A-esteen ja ihan kivasti meni. Ohjaaja (eli minä) tosin teki tässä pari pienoista virhettä... :D Mutta kaiken kaikkiaan mukavaa oli ja Schumi otti taas erinomaisesti kontaktia koko treenien ajan. Aivan toista siis kuin tokossa. Pitäisiköhän meidän unohtaa koko toko ja keskittyä agilityyn:D

-Marika-